به وب سایت رسمی شرکت کشت و صنعت و دامپروری شمه شیر خوش آمدید.

فرآیند شرکت شمه شیر
لوگو

واحد تحقیق و توسعه

تغییرات سریع تقاضای مصرف‌کنندگان به این معنی است که همیشه نیاز به انطباق وجود دارد. قبل از توسعه محصولات جدید، باید درک عمیقی از بازار و نیازهای کاربر داشته باشید.چنین عملکردی، زمینه را برای توسعه محصول جدید فراهم می‌کند. موارد مختلفی در ابتدا تولید و آزمایش می‌شوند. سپس می‌توان آن‌ها را برای تحقیقات و آزمایش‌های بیشتر نمونه سازی کرد.

با وجود فناوری‌های نوظهور و بازارهایی که به سرعت در حال تغییر هستند، تحقیق و توسعه در کسب و کار بیش از همیشه مهم است. اگرچه بسیاری از کسب و کارها دارای عملکرد تحقیق و توسعه هستند، نحوه اجرای تحقیق و توسعه در عمل به طور چشمگیری متفاوت است. شدت آن نیز بین صنایع و شرکت های فردی بسیار متفاوت است .

پروژه‌های تحقیق و توسعه برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف و نیازهای تجاری تنظیم می‌شوند. اغلب این پروژه‌ها، ناشناخته‌ها و عدم قطعیت‌هایی در هسته خود دارند. و هدف تحقیق و توسعه حل این مشکلات است. ارزیابی مستمر محصولات، خدمات و فرآیندهای موجود نیز بخش کلیدی و جزو وظایف واحد تحقیق و توسعه است. اگر یک محصول، خدمات یا فرآیند دیگر سودآور نباشد یا در بازار ارزش افزوده نداشته باشد، خطر رکود دارد. تغییرات قانونی یا تغییر در خواسته‌های کاربر به این معنی‌ است که یک محصول یا فرآیند باید تغییر کند یا تکامل یابد تا زنده بماند.

لوگو

شرح وظایف این واحد در چالتافارم